O gadżetach reklamowych i smyczach reklamowych

Gadżety reklamowe – kolejna gałąź marketingu

Gadżety reklamowe mają potencjał aby stanowić korzystny dodatek do strategii reklamowej. Z samej swojej genezy faktycznie raczej nie będą czymś ponad to ale to nie znaczy, że winnińsmy zupełnie machnąć ręką na tę część marketingu. Wręcz przeciwnie. Przemyślanie stworzony i ciekawy gadżet reklamowy powinien sprawić, że potencjalni lub obecni klienci będą dobrze kojarzyć nasze przedsiębiorstwo i to co robimy. To w koniec, końców może dać nam to że w przyszłości, gdy będą poszukiwać naszego gatunku usług lub produktów, mogą chcieć zobaczyć naszą ofertę jako swoją pierwszą pozycję. Inwestycja w gadżety reklamowe to jeszcze jeden sposób na zwiększanie własnych szans na dzisiejszym rynku, wypełnionym konkurencją.

Smycze reklamowe – gadżet reklamowy

Jednym z ciekawych konceptów na takie gadżety reklamowe mogłyby być na przykład smycze reklamowe. Oczywiście trzeba zakodować sobie, iż do każdego tego typu gadżetu reklamowego mądrze jest podejść kreatywnie i nieco z pewną pasją. Takowe smycze reklamowe powinny być realnie rzeczą, która się ludziom spodoba i nie potraktują tego jak niewartego uwagi badziewia. Można by było pomyśleć, aby dla przykładu nie posiadały typowych wymiarów oraz aby zaskakiwały osoby, które go dostaną swoją formą, a równocześnie żeby były mimo wszystko funkcjonalne, a jeżeli chcemy by były groteskowe, to tylko i wyłącznie w pozytywnym rozumieniu. Tutaj już trzeba mieć niewielki zmysł do tego. Zapewne też na takich smyczach reklamowych znajdzie się jakaś grafika promująca, czy to firmę czy jej produkty lub usługi. Ta też powinna być ciekawa, oryginalna i podobająca się ogółowi pod względem estetycznym. W sposób aby większość tych, którzy już taką smycz reklamową dostaną mogła rzec, iż im przypadło do gustu. Zapamiętajmy, chcemy wręczyć promocyjny prezent, a nie promocyjny gniot.

 

 

Kliknij: Smycze reklamowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.